עצים מאובנים

בחנות האבנים והסלעים של חברת סלעים.קום תוכלו למצוא מגוון מוצרים ייחודיים לעיצוב הבית והגינה ובינהם גזעים מאובנים או עצים מאובנים.

מהם עצים מאובנים?

 

עצים מאובנים הם גזעי עצים שהפכו לאבן בתהליכים טבעיים לאורך מליוני שנים. עצים מאובנים הפכו לאבן בבטן האדמה כאשר התרחש תהליך של החלפת החומרים החיים של העץ במינרלים שונים. החוסר בחמצן הפך את העצים למאובנים לאורך מליונים רבים של שנים ואף ניתן לראות את גילם של   עצים מאובנים באמצעות ספירת הטבעות בגזע העץ.

 

 

 

שילוב עצים מאובנים בגינה

 

בחנות האבנים והסלעים של חברת סלעים.קום תוכלו לרכוש גזעים מאובנים שלמים או פלטות של עצים מאובנים במבחר גדלים ובעובי משתנה. אופן השילוב של עצים מאובנים בגינה או בבית תלוי כמובן בטעם האישי שלכם. ניתן להציב גזעי עצים מאובנים בשלמותם במרכז הגינה ולהקיף אותם בחיפוי קרקע, או חלוקי נחל, ניתן לרכוש טבעות פרוסות של עצים מאובנים ולהשתמש בהם ככפץ נוי בפני עצמו בתליה על קירות הבית ואף לשלב אותם כאבני מדרך בגינה.

 

עצים מאובנים, גזעים מאובנים, עץ מאובן, כפר הסלעים

גזעים מאובנים ועצים מאובנים בכפר הסלעים

 

גזעים מאובנים או עצים מאובנים הם אלמנט עיצובי מיוחד ומרשים הניתן לשילוב בגינה או בבית בדרכים שונות. במתחם המכירות של כפר הסלים ניתן אף למצוא רהיטים אשר עשויים מחלקי עצים מאובנים או גזעים מאובנים שלמים. הצבע והמרקם של עצים מאובנים משתנה לפי האיזור הגאוגרפי ממנו גיעים גזעים ועצים מאובנים, הרכב האדמה, הטמפרטורה והמינרלים משפיעים על המרקם והמבע בתוכם והופכים כל גזע מאובן לייחודי וכל עץ מאובן לסיפור בפני עצמו.

 עצים מאובנים, גזעים מאובנים, עץ מאובן, כפר הסלעים

 

אתם מוזמנים להגיע אל מתחם המכירות של חברת סלעים.קום ולהתרשם ממגון גדול של עצים מאובנים, גזעים מאובנים, חבנים עם חלקי עץ מאובן בתוכן ועוד. לפרטים נוספים התקשרו עכשיו לכפר הסלעים 08-8592299 או הגיעו אלינו לביקור >> מפת הגעה

 

 

 

עגלת קניות
Scroll to Top