רעיונות לעיצוב גינה ססגוני ואלגנטי

כל בעל גינה מעוניין בעיצוב גינה מעניינת ונעימה לשהייה אשר ממנה יוכל ליהנות

גינה ביתית משפרת את איכות חיינו בצורה משמעותית, והיא משמשת כאחת מפינות הישיבה הנעימות והנוחות ביותר בבית- במידה והיא מעוצבת בצורה הנכונה. עיצוב גינה יכול להיות לא פשוט לאלו אשר מבצעים זאת בפעם הראשונה, אולם ההשקעה בתחום זה תאפשר לנו לקצור פירות לאורך כל חודשי השנה מהשהייה בגינה המעוצבת והנעימה שלנו.

רעיונות לעיצוב גינה

אז הנה כמה רעיונות לשדרוג עיצוב גינה ביתית

  • שילוב אלמנטים מים וסלעים: גינה מעניינת וססגונית מורכבת מיותר מסוג אחד של אלמנטים, ועלינו לשלב כמה אלמנטים בולטים בכדי להגיע למראה ייחודי ומעוצב. כמובן שבכל גינה נוכל למצוא צמחים מסוגים שונים, אולם חשוב לשלב גם אלמנטים כגון מים וסלעים. שילוב מים זורמים מחייב חיבור לרשת המים ולעיתים הוא אינו מתאים במקומות חמים, אולם שילוב של סלעים בגינה יכול לסייע לנו בהוספת רובד נוסף לעיצוב, תחימת אזורים מסוימים בגינה ואף יצירת שבילים.
  • שתילת צמחים פרחוניים ולא רק פרחים: פרחים אמנם מקשטים את גינתנו, אולם הם שומרים על גובה קבוע לרוב, דבר אשר יוצר עיצוב גינה מונוטוני. בכדי לשדרג את עיצוב גינתנו, נוכל לעשות שימוש בצמחים פרחוניים שאינם פרחים, כגון עצי פרחים, שיחי פרחים וכדומה, אשר גם יכניסו סגנון עיצובי חדש לגינה וגם יציבו פרחים בגבהים שונים ומסוגים שונים ברחבי הגן.
  • שתילת צמח מטפס: גינות רבות מוקפות בחומות פשוטות למדי, אשר פוגעות בעיצוב הגינה גם אם שאר אזורי הגינה מעוצבים בצורה מעניינת ואלגנטית. בכדי להיפטר ממראה החומה המשמימה, נוכל לעשות שימוש בצמח מטפס אשר עם הזמן יכסה אותה לחלוטין. צמח זה משדרג גם את מראה הגינה, ואנו יכולים לבחור בין צמחים בגוונים שונים, צמחים בעלי פרחים מיוחדים ועוד. במידה ואנו לא רוצים לעשות שימוש בצמח מטפס, מומלץ לכסות את חומות הגינה בבמבוק, עץ או כל חומר טבעי אחר אשר יסתיר אותן.
  • שימוש בריהוט גן: לריהוט גן כמה תפקידים. ראשית, הוא יוצר עבורנו פינות ישיבה נעימות ברחבי הגינה הביתית, כך שאנו יכולים לעשות בה שימוש בנוחות והיא הופכת למזמינה יותר בעינינו. בנוסף, הריהוט מאפשר לנו לשדרג את מראה הגן, הן על ידי הכנסת פרטי ריהוט אשר עומדים בניגוד לצמחים והסלעים שניתן למצוא בגינה, והן באמצעות שילוב אלמנטים עיצוביים מעניינים המאפיינים ריהוט מסוג זה, כאשר לעיתים קרובות נוכל למצוא ריהוט גן העשוי מחומרים המשתלבים היטב בנוף הצמחי של הגינה.

כל אחד יכול לעצב את גינתו בצורה מעניינת, ססגונית ואלגנטית

לאחר קבלת רעיונות בנוגע לעיצוב הגינה, כל אחד יכול לעצב את גינתו בהתאם לראות עיניו, צרכיו ומגבלות הגינה, כך שניתן יהיה ליהנות מעיצוב הגינה לא רק מבחינה אסתטית, אלא גם מבחינה פונקציונלית, ולעשות בה שימוש לאורך כל חודשי השנה למגוון רחב של מטרות.

המאמר באדיבות הפרח – חנות פרחים בפתח תקווה

עגלת קניות
Scroll to Top